سلام!

خرید بک لینک

خب خب بنده پس از نمیدونم چند روز اومدم البته جایی نرفته بودم که برگردم ولی خب اینجا نیودمده بودم

شاید باورتون نشه اما انقدر فشار کلاسای مدرسه زیاده که نگم!

کتاب ریاضیمونو امروز تموم کردیم:/

فیزیکمونم تا یه هفته دیگه تمومه:/

زیستمونم یه فصلش مونده:/

دارن تند تند درس میدن و من هر روز از ساعت 7 صبح واسه کلاسام بیدار میشم تا همین حدودای 12 و نیم کلاس دارم

بعد از ظهرم که باید جزوه بنویسم و درسای فردا رو بخونم :(

کلا برنامه هام بهم ریخته....

امیدوارم توی این چند روز وقت کنم پارت بنویسم براتون

بازم عذرخواهم به علت تاخیر :)

برای تصور بهتر!...

ما را در سایت برای تصور بهتر! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 96 تاريخ: پنجشنبه 28 فروردين 1399 ساعت: 14:56

صفحه بندی