یه موزیک فوق العاده احساسی که مربوط به 1/4 داستان زندگی امیر مقاره ست :)
به شدت پیشنهاد میشه گوش کنید
♩♪♬کشتی من به گل نشست ناخدا,ی خوبی نداشت
تن شکستمو ندید منو رو موج تنها گذاشت
♩♪♬به شوق مقصدی قشنگ تنمو به دریا زدم
دستم تو دست ناخدا, میگفت که راه رو بلدم
♩♪♬اعتماد کردم بهش عاشقش شدم شدید
اما این عشق منو ناخدا, هیچوقت ندید
♩♪♬این وسط افتادم و کسی منو نمیفهمه
ای خدا کاری بکن ناخدا, چه بی رحمه
♩♪♬کشتی بی جون منم که راهو واسه تو ساختم
فکر نکن تو بردی نه من به خودم باختم
♩♪♬این وسط افتادم و کسی منو نمیفهمه
ای خدا کاری بکن ناخدا, چه بی رحمه
♩♪♬کشتی بی جون منم که راهو واسه تو ساختم
فکر نکن تو بردی نه من به خودم باختم
رد پاهات هنوز روی قلبمه ♩♪♬
همین رد پاها نمک روی زخممه
انگاری ساحلم با من همدرده ♩♪♬
هردومون منتظریم ناخدا, برگرده
این وسط افتادم و کسی منو نمیفهمه ♩♪♬
ای خدا کاری بکن ناخدا, چه بی رحمه
کشتی بی جون منم که راهو واسه تو ساختم ♩♪♬
فکر نکن تو بردی نه من به خودم باختم
این وسط افتادم و کسی منو نمیفهمه ♩♪♬
ای خدا کاری بکن ناخدا, چه بی رحمه
کشتی بی جون منم که راهو واسه تو ساختم ♩♪♬
فکر نکن تو بردی نه من به خودم باختم
ما را در سایت برای تصور بهتر! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 83