اومدم یه چیزی بگم...
امشب نمیتونم پارت بذارم :(
متاسفانه هنوز کارای مدرسه م مونده و اینکه تعدا نظرای پارت قبلی خیلی کمه
ولی قول میدم اخر هفته حتما پارت داشته باشم!
ببخشید
برای تصور بهتر!...ما را در سایت برای تصور بهتر! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 69