
یه ادیت بسیار خفن و دلبر ^^
مرسی از Fatima707




مرسی از آنی جون برای این دوتا ادیت قشنگ :)

مرسی از ترلان عزیزم برای این ادیت قشنگ :)

مرسی از رکسانا جون برای این ادیت قشنگ :)



مرسی از همه تون که برام ادیت فرستادین :)
بعضیا بدون اسمن و یا اگه اسم دارن من فراموش کردم ![]()
اگه ادیتتون رو فرستادید و تاحالا نذاشتم توی وبلاگ لطفا دقت کنین که ادیتتون باید به رمان مربوط باشه و اینکه ممکنه بین پیاماتون گم شده باشه پس دوباره بفرستین تا بذارم :)
بازم ممنونم از همه تون ![]()
ما را در سایت برای تصور بهتر! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 72